Uitgebreid assortiment Alles uit voorraad leverbaar  Snelle levering Gratis verzending vanaf € 75 (NL)

Veelgestelde vragen

Bestellen

  1. Als je het gewenste artikel gevonden hebt klik je op ‘In winkelmandje’.
  2. Is je bestelling compleet? Klik dan op ‘Bestellen’. Is je bestelling nog niet compleet? Klik dan op ‘Verder winkelen’.
  3. Klaar met kijken? Klik op je winkelmandje rechts bovenin. Klik vervolgens op ‘Doorgaan met bestellen’.
  4. Klik op ‘Inloggen en doorgaan’ als je al eerder een account hebt aangemaakt. Klik op ‘Doorgaan naar kassa’ als je nog geen account hebt of wilt bestellen zonder account.
  5. Vul je gegevens in. Deze gegevens hebben we nodig om je bestelling te kunnen leveren en om je op de hoogte te houden van de status van je bestelling. Klik op ‘Verder’.
  6. Kies de wijze waarop je wilt betalen. Klik op de gewenste betaalwijze. Vul onderaan deze pagina ook een eventuele kortingscode in, klik daarna op ‘Ok’. Klik daarna op ‘Verder’.
  7. Controleer al je gegevens in het overzicht. Wijzig eventueel gegevens of betaalwijze. Kies op deze pagina ook een eventuele andere aflevermethode. Klik tot slot op ‘Bestelling afrekenen’.
  8. Volg de instructies die worden gegeven bij je betaalwijze. Zodra je je bestelling hebt afgerekend ontvang je per mail een bevestiging van je bestelling.
Alle artikelen in onze ‘websjop’ zijn uit voorraad leverbaar. Artikelen die we niet voorradig hebben kunnen niet in je winkelmandje geplaatst worden. Er staat dan rechts naast de prijs ‘Niet op voorraad’.
Bij sommige niet voorradige artikelen kun je je e-mailadres achterlaten. Zodra het artikel weer voorradig is ontvang je van ons een e-mail.
Neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice, via telefoon (085 - 065 32 02). We proberen je bestelling dan nog te wijzigen of annuleren.
Je ontvangt van ons meerdere e-mails. Zodra je je bestelling hebt geplaatst ontvang je direct een bevestiging van je bestelling. Ook ontvang je een e-mail zodra je bestelling in behandeling is genomen en zodra je bestelling is verzonden. Later (eind van de middag, begin van de avond) ontvang je een e-mail met een track & trace.
Het kan zijn dat je je e-mailadres niet correct hebt ingevuld. We zien dit regelmatig. Als je geen e-mails ontvangt neem dan contact op met onze klantenservice, via telefoon (085 - 065 32 02) of via e-mail (info@peuterdekbedsjop.nl).

Verzending en bezorging

Bestel je voor € 75,00 of meer dan verzenden we je bestelling (in Nederland) gratis.
Bestel je voor minder dan € 75,00 dan betaal je € 4,95 aan verzendkosten.
De verzendkosten voor het buitenland zijn, ongeacht orderbedrag, € 7,95.
Ja dat kan. Kies tijdens het bestelproces op de pagina ‘Overzicht’ voor ‘Andere aflevermethode’. Je ontvangt een mail zodra je bestelling klaar ligt om afgehaald te worden.
Afhalen kan aan de Hosbekkeweg 3 in Borne.
Als je op werkdagen vóór 16:00 uur je bestelling plaatst wordt deze dezelfde dag verzonden. Dat betekent dat je bestelling (in de regel) de volgende dag bezorgd wordt. We kunnen helaas geen 100% garantie geven omdat we afhankelijk zijn en blijven van de pakketdiensten.
Bestellingen die in het weekend (vrijdag na 16:00 uur, zaterdag en zondag) worden geplaatst worden op maandag verzonden en op dinsdag bezorgd.
Je bestelling kan ook op een dag naar keuze bezorgd worden.
Ja. Zodra je bestelling verzonden is ontvang je een per mail een statusupdate van ons. Zodra je bestelling in het depot is gescand ontvang je per mail een track & trace code van de pakketdienst. Heb je deze niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice, via telefoon (085 - 065 32 02) of via e-mail (info@peuterdekbedsjop.nl).
Je bestelling wordt, afhankelijk van het aantal artikelen en de grootte van de artikelen, verpakt in een paarse verzendzak of in een verzenddoos. Op het verzendlabel zie je ons logo en PeuterDekbedSjop.nl als afzender.

Betalen

Je kunt bij ons betalen via:
  1. iDeal (geen extra kosten)
  2. Visa / Mastercard (extra kosten)
  3. PayPal (extra kosten)
  4. Billink - Achteraf betalen (extra kosten)
  5. Bancontact / MisterCash (alleen voor België, geen extra kosten)
Voor sommige betaalmethodes worden extra kosten in rekening gebracht. Deze eventuele kosten geven we duidelijk weer bij 'Betaalwijze' in het bestelproces. Een exact bedrag kunnen wij hier niet noemen omdat het een percentage van het orderbedrag betreft.
Billink zal de gegevens online en real-time controleren op kredietwaardigheid. Als je kredietwaardig uit de toets komt zal je bestelling worden geaccepteerd. Wij versturen je bestelling en Billink stuurt de factuur na. Je dient de factuur binnen 14 dagen te voldoen. De factuur kan eenvoudig via een overschrijving of via iDeal vanuit de mail worden betaald.
Als je voor deze betaalmethode kiest controleert Billink je gegevens online en real-time op kredietwaardigheid. Zij beoordelen of je aanvraag wordt gehonoreerd.
Als je niet in aanmerking komt om achteraf te betalen heb je direct de mogelijkheid om alsnog af te rekenen via een andere betaalmethode.
Je kunt de kortingscode gebruiken door op het winkelmandje te klikken en de kortingscode in te voeren in het daarvoor bestemde invoerveld. Je kunt de kortingscode ook tijdens het betaalproces invoeren. Op de pagina ‘Betaalwijze’ staat onderaan een invoerveld voor een kortingscode.

Retourneren

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst te retourneren. Na aanmelding van je retour heb je nogmaals 14 dagen de tijd om je bestelling retour te sturen. Je krijgt dan het orderbedrag terug. Als de gehele bestelling wordt geretourneerd krijg je ook de verzendkosten van de heenzending terug. De kosten voor retour zijn altijd voor eigen rekening.

Het artikel mag uiteraard nog niet gebruikt zijn. Stuur het artikel redelijkerwijs, in originele staat en verpakking, aan ons retour. Om gebruik te maken van het herroepingsrecht kun je contact met ons opnemen via info@peuterdekbedsjop.nl. Je mag ook het retourformulier gebruiken. Wij zullen het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het artikel reeds in goede orde retour ontvangen is.

Verpak het artikel goed, in een stevige plastic draagtas of in een doos en sluit de pakbon bij.

Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de artikelen die het gevolg is van het gebruik van de artikelen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de artikelen vast te stellen.
Ja. De kosten voor retour zijn altijd voor eigen rekening. Tenzij het om een klacht gaat.
Wanneer je een klacht hebt over een artikel kun je contact opnemen met onze klantenservice, via telefoon (085 - 065 32 02) of via e-mail (info@peuterdekbedsjop.nl). Wij nemen je klacht zo snel mogelijk in behandeling.

Als je niet tevreden bent met de afhandeling van je klacht dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.